16
Pn, Lip

Rzeszów

Rzeszów, 22 maja 2015 r. ? Sabina Materna z Rzeszowapodjęła Wyzwanie Pepsi i stworzyła klip pokazujący najfajniejsze miejscówki w Waszym mieście! Dzięki temu znalazła się w finale najnowszej akcji Pepsi #Nagłośnij Swoje Miasto! Chcecie, by o Rzeszowie usłyszała cała Polska? Zagłosujcie na klip Sabiny pokazujący Wasze miasto z wyjątkowej strony! To Wasze głosy zadecydują, czy doRzeszowaprzyjedzie ekipa ESKA TV i nakręci program ?Miejska Lista? podczas muzycznej imprezy z udziałem Jankesa i DJ Adamusa!

Nowa akcja Pepsi, #Nagłośnij Swoje Miasto, wystartowała w połowie kwietnia br. Polegała na stworzeniu klipów wideo, w których pokazaliście swoje miasto tak, jak jeszcze nikt tego nie zrobił! Do podjęcia wyzwania zachęcał Krzysztof ?Jankes? Jankowski, znany dziennikarz muzyczny, prezenter radiowy oraz telewizyjny. Do konkursu zgłosiliście setki klipów, z których jury konkursu wytypowało 30 najlepszych. To one walczą o zwycięstwo i przyjazd ekipy ESKA TV do danego miasta na wyjątkowe muzyczne wydarzenie.

Klip Sabiny z Rzeszowa możecie obejrzeć tutaj: http://www.pepsi.pl/wyzwaniepepsi/naglosnij-swoje-miasto-galeria.php?id=248 , a zagłosować na niego na stronie www.pepsi.pl.

Jeśli chcecie być na bieżąco z wyzwaniem #Nagłośnij Swoje Miasto i z kolejnymi Wyzwaniami Pepsi, śledźcie stronę www.pepsi.pl oraz profil Pepsi na Facebooku.


O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose?, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią ?Performance with Purpose?, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com

O ESKA TV

ESKA TV dzięki atrakcyjnej ofercie i szerokiemu zasięgowi jest liderem na rynku telewizyjnych kanałów muzyczno-rozrywkowych, dedykowanych młodym ludziom. Kanał został stworzony w oparciu o Radio ESKA ? największą w Polsce sieć lokalnych stacji radiowych realizujących format CHR, czyli Hity na Czasie.

W ESKA TV znaleźć można najnowsze klipy artystów, znanych z anteny Radia ESKA, a także ekskluzywne wywiady, plotki o gwiazdach światowego show biznesu, informacje o muzycznych imprezach i atrakcyjne programy (m.in. ?Gorąca 20?, ?Fejslista?, czy ?ESKA TV News?). ESKA TV jest dostępna on-line poprzez www.eska.tv oraz www.eskaGO.pl. Stację można oglądać w ramach naziemnej telewizji cyfrowej oraz u operatorów płatnej telewizji satelitarnej oraz kablowej ? m.in. na platformach: NC+, Orange, Polsat Cyfrowy i w kanałach UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska, Toya, Inea, Petrus, Promax, czy Sat Film.