Z życia wzięte

W dzisiejszych czasach - w dobie e-commerce - większość konsumentów nie wyobraża sobie życia bez zakupów internetowych.

Według polskich konsumentów - zakupy przez internet - to przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. Dla wielu kupujących najważniejsza jest możliwość kupienia produktów niedostępnych lub ciężko dostepnych w tradycyjnych punktach sprzedaży.

Badania wskazują, że zakupy w sieci co najmniej raz w życiu zrobiło blisko 80% Polaków. Wkrótce internetowych klientów może być jeszcze więcej, gdyż specjaliści przewidują bowiem, że do 2017 roku rynek e-commerce jeszcze bardziej przyspieszy, a razem z nim wzrośnie zainteresowanie wirtualnymi zakupami.

To wszystko dzieje się dzięki rozwijającym się w błyskawicznym tempie nowym technologiom, które umożliwiają dostęp do e-sklepów bez ograniczeń czasowych, z każdego miejsca – w drodze do pracy, w pociągu czy w podróży. Można więc być pewnymi, że klienci będą zyskiwać coraz większy komfort w zakresie zakupów online skoro to oszczędność czasu i wygoda najbardziej motywują ich do kupowania w sieci.

To właśnie wygodne i dostępne z każdego miejsca rozwiązania w zakresie e-commerce wydaje się być przyszłością e-handlu.

W sieci można znaleźć e-sklepy gdzie można kupić dosłownie wszystko. Wielu konsumentów szuka specjalistycznych sklepów np.: sklepów z odzieżą, gdzie mogliby kupić odzież dedykowaną np. dla wysokich lub "pulchnych" panów. Ze znalezieniem takiego sklepu tradycyjnego w wielu miastach w Polsce jest ogromy problem. Takiego problemu nie ma w internecie.

Jednym z takich przykładów jest specjalistyczny sklep z ubraniami dla "dużych" Panów - www.modnyduzypan.pl. Jest to przykład sklepu, który pomija bariery, przed którymi stają konsumenci szukający specjalistycznej odzieży.