Z życia wzięte

Istnieje wiele form marketingu, promocji i reklamy, ale co zrobić, aby nasi klienci o nas szybko nie zapomnieli? 

Wielu przedsiębiorców wydaje ogromne kwoty pieniędzy i robi wszystko, aby zdobyć nowych klientów, ale zdobycie klienta nie zawsze wiąże się z długofalową współpracą. Przeważnie kończy się współpraca na jednej transakcji i cała walka o klienta zaczyna się od początku.

Co zrobić aby klient o nas nie zapomniał?

Można oczywiście dzwonić, pisać do klientów z pytaniami czy czegoś potrzebują, ale przeważnie taka forma przypomnienia ma odwrotny skutek. Jednym z bardzo fajnych pomysłów jest przywołanie pozytywnych emocji podczas rozmów biznesowych. Można to zrobić poprzez poczęstowanie klienta "krówką". Słodycze są ręcznie zawijane, a tradycyjna receptura sprawia, że cukierki mają niepowtarzalny smak. Właśnie ten smak z przeszłości w nowym wydaniu może skutecznie spowodować, że klient będzie kojarzył przedsiębiorcę z wspaniałym smakiem, a co się z tym wiąże długo nie zapomni o transakcji.

Przypomnij się

Aby nie wydawać ogromnych środków i aby klient nie zapomniał o firmie - firma nie może zapomnieć o Kliencie. Bardzo miłym i sympatycznym sposobem przypomnienia klientowi o firmie jest np. przesłanie paczuszki słodyczy z nadrukowanym logo firmy. Klient na pewno skojarzy smak "Krówki" z przebytą wcześniej rozmową biznesową i transakcją, podczas której został poczęstowany takim samym słodyczem reklamowym.

Wbrew pozorom zamówienie słodyczy reklamowych z nadrukiem logo własnej firmy nie jest dużym wydatkiem dla firmy w porównaniu z innymi formami promocji i marketingu, a na pewno klienci będą dobrze wspominać wizytę lub transakcje biznesowe z firmą, gdzie zostali poczęstowani takimi właśnie słodyczami.

Aby zamówić "krówki" z logo własnej firmy wystarczy wejść na stronę: www.ReklamoweKrowki.pl i wypełnić formularz zamówienia.