Czy wiesz, że...

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze - tak mówi znane powiedzenie i sprawdza się nie tylko w życiu codziennym, ale również w biznesie.

Każda firma - duża czy mała - aby funkcjonować na rynku musi posiadać klientów jak również bez przerwy zdobywać nowych. Bez klientów wcześniej czy później przestanie istnieć, a jej miejsce zajmie inne przedsiębiorstwo. 

Jak ważne jest pierwsze wrażenie?

Pierwsze wrażenie firmy jakie potencjalny klient odnosi tuz po wejściu do firmy może przeważyć na dalszym losie transakcji. To że potencjalny klient musi zostać przywitany i co najważniejsze obsłużony przez profesjonalny i miły personel to nie ulega w ogóle dyskusji. Ale czy tylko pracownicy są ważni? Nie.

To co zobaczy potencjalny klient zaraz po wejściu do budynku gdzie znajduje się firma, to jak wygląda recepcja, czystość i schludność w lokalu może zdecydować czy klient zostanie czy wyjdzie.

Bardzo ważnym elementem w kontaktach biznesowych jest sam wygląd siedziby firmy. Równie ważnym elementem jest wygląd samej recepcji gdzie potencjalny klient udaje się tuż po wejściu. Gdy klient podejdzie do lady recepcyjnej i zrobi ona na nim dobre wrażenie, gdy w miły i profesjonalny sposób zostanie mu zaproponowane miejsce gdzie może usiąść i napić się kawy. W dokonaniu wyboru odpowiedniej lady recepcyjnej na pewno pomoże strona internetowa www.Kami.pl, można tam również znaleźć szeroką gamę mebli biurowych, które pomogą w profesjonalnym wyglądzie recepcji i biura.

Nasz gość - potencjalny klient - powinien widzieć, że przychodzi do miejsca pracy, gdzie jest miejsce na chwilę odpoczynku i rozmowę. Klient powinien mieć gdzie powiesić płaszcz, gdzie usiąść i przede wszystkim, do kogo się odezwać. Pozostawienie takiego klienta na dłuższy czas samego sprawia, że zaczyna się on rozglądać i myśleć nad tym, czy miejsce w którym się znajduje na pewno jest tym, w którym chce się znajdować.

Jeżeli obsługa recepcji nie dopuści do takiej sytuacji, że klient zacznie się po prostu nudzić - można byc pewnym, że taki potencjalny klient zostanie zadowolonym klientem i na pewno wróci do takiej firmy, a co najważniejsze poleci ją innym.