Czy wiesz, że...

Prowadzisz niewielki punkt usługowy na terenie dużego miasta i masz sporą konkurencję? Aby nie zginąć w jej gąszczu, powinieneś postawić na skuteczną reklamę. Co sprawdzi się w twoim przypadku?

Ulotki – idealne rozwiązanie dla lokalnie działających firm

Z reklamy korzystają zarówno niewielkie, lokalnie działające firmy, jak i duże, międzynarodowe korporacje. Gdzie zatem różnica? W wysokości budżetu przeznaczonego na reklamę – te pierwsze mają zazwyczaj ograniczony budżet. Jeżeli również ty nie dysponujesz sporą kwotą środków, którą mógłbyś przeznaczyć na reklamę oferowanych usług lub produktów, to najlepiej zrobisz, stawiając na sprawdzone rozwiązanie, czyli ulotki.

W branży poligraficznej działa wiele firm, a konkurencja między nimi przekłada się na ceny druku. W efekcie za wydruk 100 ulotek formatu A6 zadrukowanych dwustronnie nie zapłacisz więcej niż 50 zł. Mając ulotki, pozostaje tylko kwestia ich doręczenia potencjalnym klientom.

Kolportaż ulotek? Nie musisz tego robić we własnym zakresie

Czy wiesz, że kolportaż ulotek możesz zlecić zewnętrznej, wyspecjalizowanej w takiej działalności firmie, i to online? Takie rozwiązanie jest dla ciebie – jako osoby potencjalnie zainteresowanej – bardzo korzystne, a to dlatego, że:

  • taka współpraca jest tańsza niż zatrudnienie dodatkowego pracownika, który będzie roznosił ulotki we wskazanych przez ciebie rejonach,
  • nie musisz kontrolować pracy zatrudnionego pracownika – w tym przypadku zrobi to firma, z którą podpiszesz umowę o przeprowadzenie dystrybucji materiałów reklamowych,
  • nie musisz szukać i dojeżdżać do firmy, w ofercie której znajduje się kolportaż ulotek – zarówno wycenę, jak i szczegóły współpracy możesz omówić w wygodny dla ciebie sposób, czyli np. wysyłając wiadomości z firmowej poczty.

Wybierając firmę, z którą następnie podpiszesz umowę, powinieneś zwrócić uwagę na to, czy będziesz miał możliwość śledzenia efektów. Jeżeli tak, to będziesz mógł sprawdzić, czy rozwiązanie w postaci ulotek, jest dla ciebie korzystne, czyli czy przekłada się na konkretne zyski. Nowatorski projekt, który polecam zobaczyć to z pewnością ekolportaz.pl, który ten rynek ma szansę zdobyć.

open sign 1745436 340

Oznaczenie punktu usługowego – to również jest ważne

Chcąc zwiększyć sprzedaż w lokalnie prowadzonym punkcie, powinieneś pamiętać o jego oznaczeniu. Dlaczego to ważne? Tylko w ten sposób potencjalni klienci znajdą cię bez trudu. Przydadzą się zatem np.:

  • reklama świetlna, np. kaseton,
  • duży szyld,
  • folia reklamowa, którą będzie można pokryć okna,
  • flagi reklamowe.

Zakup powyższych materiałów reklamowych to jednorazowy wydatek. Z pewnością jednak opłaci się – potencjalni klienci nie będą musieli długo szukać twojego punktu usługowego – trafią do niego bez większego problemu.