Czy wiesz, że...

Prestiżowe targi branżowe to ważna data w kalendarzu każdej firmy, która dba o wizerunek i rozwój. Można tam nie tylko zaprezentować własne produkty lub usługi, ale także zorientować się czym dysponuje konkurencja. Zarówno targi krajowe, jak i zagraniczne organizowane są z dużym rozmachem, ponieważ najczęściej kierowane są nie tylko do odbiorców lokalnych, ale także międzynarodowych. Nienaganna prezentacja podczas takiej imprezy to sposób na doskonałą reklamę, zdobycie przewagi na rynku, a niejednokrotnie także podpisanie znaczącego kontraktu.

 

Firmy zajmujące się kompleksową obsługą wystawienniczą posiadają oferty dostosowane do potrzeb i możliwości zarówno małych, średnich, jaki dużych przedsiębiorstw. Do niskobudżetowych rozwiązań należy między innymi wypożyczenie niezbędnego sprzętu lub zdecydowanie się na standardowe stoiska systemowe. Druga z tych opcji daje sporo możliwości aranżacyjnych - w tym dostosowanie zabudowy do potrzeb klienta. Do klasycznego wyposażenia takiego stoiska należą: ścianki, podłoga oraz oświetlenie. Dodatkowo zabudowę można wzbogacić o ladę, gabloty, stoliki i siedziska czy zaplecze. Mocnymi stronami tego rozwiązania jest możliwość dostosowania kształtu i wymiarów stoiska do indywidualnych wymagań. Należy sobie jednak znać sprawę, że nie jest to propozycja adekwatna do potrzeb prezentacji dużych koncernów na wydarzeniach większego kalibru.

Targi branżowe to nie tylko wygląd stoiska, ale przede wszystkim okazja do nawiązania nowych kontaktów oraz prowadzenia negocjacji z kontrahentami. Z drugiej strony nie trudno wyobrazić sobie, jak może postąpić inwestor, którego oczekiwania co do prezentacji nie zostały spełnione nawet w najmniejszym stopniu - zwłaszcza wśród czyhającej obok konkurencji. Podczas wydarzeń o tak wysokiej randze zasada Merylin Monroe - Nieważne jak o tobie mówią, ważne by mówili zdaje się nie mieć zastosowania.

Podczas targów branżowych każda firma może mieć swoje przysłowiowe 5 minut, jednak to głównie największe spółki i liderzy na rynku skupiają światła jupiterów. To z myślą o nich firmy oferujące zabudowy targowe wykonują wysokobudżetowe, personalizowane stoiska na specjalne okazje. Ich zadaniem jest przede wszystkim przyciąganie uwagi i wzbudzanie zainteresowania. Wygląd stoiska ogranicza wyłącznie wyobraźnia projektanta oraz niekiedy uwarunkowania techniczne. Drugi z tych czynników to już poniekąd kwestia odpowiedniego wyboru podwykonawcy. Popularne są obecnie zabudowy dwupiętrowe oraz imponujące instalacje. Te niestarannie wykonane lub nierozsądnie rozplanowane mogą jednak po prostu się rozpaść i zadecydować o niepowodzeniu całego przedsięwzięcia.

Chcąc odpowiednio zaprezentować się wśród konkurentów warto oprzeć swój sukces na solidnym fundamencie. Takim fundamentem jest firma z doświadczeniem, pomysłem i bogatym zapleczem technicznym. Odwiedzając stronę http://www.tomex.pl/ przekonasz się, jak powinna wyglądać profesjonalna zabudowa targowa oraz zapoznasz się z dotychczasowymi realizacjami marki.