Czy wiesz, że...

Reklama dźwignią handlu – tak brzmi dobrze znane przedsiębiorcom i, często humorystycznie, podawane motto. Faktycznie, dziś bez promocji marki (zarówno w świecie online, jak i offline) trudno o sukces. W czasach współczesnych istotny jest również sam sposób reklamy, który powinien wiązać się z budowaniem relacji z klientami, a także skutecznym docieraniem do tych, którzy faktycznie są zainteresowani naszą ofertą.

 

Konferencje i targi branżowe – sposób na promocję marki w świecie offline

W jaki sposób zadbać o konkurencyjność i widoczność swojej firmy? Dobrą do tego okazją są targi wystawiennicze. Dla niektórych, dość trudnych branż, takich na przykład jak branża funeralna, są one dominującym kanałem promocji. Co ważne, stanowią nie tylko możliwość zaprezentowania firmy światu, ale przede wszystkim dają możliwość autentycznego kontaktu z klientami i jego produktami.

Na marginesie, warto wiedzieć, że konferencje, poprzez relacje emitowane w świecie online, na przykład na żywo za pośrednictwem Facebooka, przenikają pośrednio także do klientów korzystających wyłącznie z internetu. W ten sposób docierają nie tylko do innych przedsiębiorców, uczęszczających od czasu do czasu na spotkania branżowe, ale także do osób, dla których konferencje leżą poza zasięgiem zainteresowań, choć zasadniczo sama oferta firmy może być dla nich atrakcyjna.

Do obecności na targach czy konferencjach warto się jednak dobrze przygotować. Gotowe systemy wystawiennicze, na przykład te oferowane przez producenta Rentio, dostępne pod tym linkiem: https://www.retio.pl

Stoisko na miarę XXI wieku. Zaimponuj swoim klientom!

Wbrew pozorom, stoiska reklamowe mogą być nie tylko funkcjonalne, ale także fascynujące pod względem wizualnym. To również sposób na odróżnienie się na tle konkurencji, która stosuje identyczne, różniące się jedynie brandem, budki. Dziś producenci materiałów takich jak rollupy, standy reklamowe czy ścianki reklamowe decydują się na zastosowanie odważnych, wyrazistych form. To właśnie zabawa kształtem pozwala wyróżnić się przedsiębiorcy w hali wystawienniczej i przyciągnąć do siebie większą liczbę zainteresowanych osób. Dlaczego więc nie skorzystać z tej okazji?

Na ściankach reklamowych czy standach można umieścić logotyp firmy, ważne dla marki hasło czy informację, na przykład na temat premiery nowej książki. Będąc w tym temacie, warto wspomnieć, że ścianki reklamowe doskonale sprawdzają się również podczas spotkań autorskich, nadając stanowiskom medialnego sznytu i atrakcyjnej oprawy wizualnej. Zastosowań stoisk reklamowych jest mnóstwo i tylko od nas zależy, jak będą ostatecznie się prezentować.

Rzuć nowe światło na swoją markę

Jaki nośnik wybrać, aby nasz branding był dobrze widoczny także z dużych odległości? W takiej sytuacji sprawdzą się flagi reklamowe. W zależności od potrzeb, można wybrać flagi różnej wielkości, na przykład 3,3 metra w kształcie łezki czy dwuramienna flaga zadrukowana tylko z jednej strony. Odporność na silny wiatr i możliwość zamontowania do słupa zewnętrznego czy wewnętrznego zwiększa widoczność, dając duże możliwości promocji.

Gdzie, w obrębie stoiska, umieścić upominki reklamowe dla klientów i ulotki?

Organizując stoisko prezentacyjne, warto zadbać również o miejsce na gadżety reklamowe dla klientów, a także na foldery i ulotki. W tym celu świetnie sprawdzą się stojaki na ulotki, składane wieże i stojaki reklamowe, które będą zachęcać do sięgnięcia po przygotowane materiały, a zarazem utrzymają stoisko w należytym porządku.