Czy wiesz, że...

Pozyskiwanie nowych klientów to zadanie, które staje przed każdym właścicielem firmy. Internet jest nowoczesnym kanałem sprzedaży, który daje spore możliwości w tym zakresie. Przyciągnięcie internautów na stronę firmową zdecydowanie wpływa na zwiększenie sprzedaży oferowanych towarów i usług. Jak jednak skutecznie przyciągnąć klientów? Oto dwa najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie klientów w sieci.

Skuteczna reklama gwarancją biznesowego sukcesu

Sposobów na promowanie firmy w internecie znajdziemy wiele. Dobrze prowadzony profil firmowy w portalach społecznościowych, prężnie działający blog branżowy czy udzielanie się na forach tematycznych pomoże nam pozyskać nowych klientów. Należy zaznaczyć, że wśród sposobów promowania biznesu największą skutecznością wyróżnia się:

  • pozycjonowanie stron – jest niezwykle popularnym sposobem na uzyskanie większego ruchu na stronie firmowej, a to przekłada się na zwiększenie szans sprzedaży towarów lub usług. Pozycjonowanie to złożony proces, który warto powierzyć doświadczonym specjalistom. Fachowo prowadzone działania pomogą nam doprowadzić witrynę firmową na szczyt wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie obejmuje szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności strony w Google m. in. dostarczenie na witrynę atrakcyjnych, unikalnych treści nasyconych słowami kluczowymi, dostosowanie kodu witryny, pozycjonowanie wysokiej jakości odnośników do strony. - Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, jednak przynosi zdecydowanie lepsze efekty od linków sponsorowanych. Warto uzbroić się w cierpliwość, gdyż dotarcie do czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania na istotne frazy i słowa kluczowe zdecydowanie zrekompensuje nam ten czas oczekiwania. - tłumaczył specjalista SEM z agencji afterweb.pl Obecność strony w TOP 3 wyników wyszukiwania to gwarancja pozyskania leadów sprzedażowych, a finalnie nowych klientów.
  • kampanie Google AdWords – drugim skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów są kampanie linków sponsorowanych. To bardzo elastyczny sposób promowania firmy, który pozwala nam natychmiast dotrzeć na szczyt wyszukiwarki Google. Bez czekania wędrujemy do czołowych pozycji przyciągając internautów na firmową stronę. Reklama Google AdWords wyświetlana jest na wybrane przez nas frazy kluczowe, dlatego możemy precyzyjnie dotrzeć do potencjalnych konsumentów. Minusem kampanii AdWords jest fakt, że po wyczerpaniu środków wpłaconych na reklamę nasza witryna znika z czołowych pozycji. Jest to sposób promowania firmy dedykowany osobom, którym zależy na szybkim efekcie lub chęci promowania usług sezonowych, których pozycjonowanie byłoby zbyt czaso i kapitałochłonne. Prowadzenie kampanii AdWords warto powierzyć doświadczonym specjalistom, którzy poprzez umiejętne działania mogą zdecydowanie zredukować koszt reklamy.

Pozycjonowanie i Google AdWords to dwa najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie nowych klientów. Decydując się na promowanie witryny firmowej warto zastanowić się, które rozwiązanie będzie dla nas najkorzystniejsze.