Czy wiesz, że...

Profesjonalne i oryginalne stoiska targowe w dużym stopniu przyczyniają się do marketingowego powodzenia podczas różnych przedsięwzięciach. Nie bez przyczyny firmy przykładają do nich dużą uwagę. Liczy się przede wszystkim pierwsze wrażenie. W ostatnim czasie organizowanych jest wiele imprez wystawienniczych m. in. targi pracy, aut, zdrowej żywności, podróżnicze czy kulinarne. Tego typu akcje są bardzo popularne i przedsiębiorcy z poszczególnych branż chętnie biorą w nich udział, ponieważ jest to doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty i zdobycia nowych, potencjalnych klientów. Firmy zdają sobie sprawę z tego, że na takie wydarzenia zawsze przychodzi wiele osób zainteresowanych danymi usługami. Jednak nie każdy wystawca wie, co zrobić, aby jego stoisko cieszyło się powodzeniem i przyciągało większą liczbę ludzi, którzy postanowili odwiedzić targi.

Bądź niestandardowy: postaw na mocne kolory i duże napisy

Recepta na sukces jest jedna, trzeba sprawić, aby nasze stoiska targowe z daleka wyróżniały się spośród innych. Rozwiązań jest bardzo wiele, musimy tylko wybrać odpowiednie dla siebie. Najlepiej skorzystać z porad firm, które zajmują się tworzeniem stoisk targowych, a takich nie brakuje. Ważne, aby na banerach mocno była wyeksponowana nazwa naszej firmy wraz z wymienionymi najważniejszymi usługami. Kolejnym krokiem jest dobór odpowiedniego koloru ścian stoiska - Profesjonalne stoisko targowe, z ciekawym przekazem reklamowym, jest gwarancją powodzenia oferowanego przez danego przedsiębiorcę produktów czy usług. Dlatego tak ważne jest zaprojektowanie efektywnego i funkcjonalnego stanowiska – twierdzi specjalista z firmy Adsystem. Standardowo ściany stoisk są białe, jednak coraz więcej firm z powodzeniem stawia na mocne kolory takie, jak czerwień, zieleń czy ciemny niebieski. Często przedsiębiorstwa wybierają także wielobarwny wydruk, dzięki któremu jesteśmy bardziej widoczni. Wymienione kolory zaliczane są do palety barw, które najbardziej rzucają się w oczy. Do tego czarny, pogrubiony, odpowiedniej wielkości tekst sprawi, że nasze stoiska targowe będą wyróżniać się na tle konkurencji.

Wyeksponuj swoje produkty i ulotki

Warto pamiętać, że poszczególne branże wybierają koloryt z danej grupy barw. W sektorze rolniczym, ogrodniczym czy ekologicznych przeważa zielony, natomiast motoryzacyjnym mocno stonowane, jak na przykład szary. Specjaliści od wizerunku podkreślają, że odpowiednio zaprojektowany, charakterystyczny layout czy logotyp sprawi, że będziemy wyróżniać się podczas danych targów. Ważne, aby nasze stoiska targowe posiadały półki, na których będzie można wyeksponować swoje produkty czy ulotki opisujące nasze usługi. Zadbajmy także o gadżety dla potencjalnych klientów takie, jak długopisy czy smycze do kluczy. Przy stawianiu stoiska targowego, należy zwrócić uwagę także na jego wielkość oraz na to, w którym miejscu umieszczone na danej ściance są logo i informacje naszej firmy.