23
Pn, Kwi

Czy wiesz, że...

Wiele się mówi w ostatnich czasach o promocji firmy w internecie, ale czy każdy z nas tak na prawdę wie co to oznacza i co najważniejsze jak to zrobić?

Praktycznie każda firma - mała czy duża - posiada własną stronę internetową, ponieważ nie można sobie pozwolić, aby "nie istnieć" w świecie mediów elektronicznych. Niestety samo posiadanie strony to nie wszystko. Jeżeli zamierzamy rozwijać swoją firmę, a już tym bardziej jeśli planujemy rozpocząć sprzedaż przez internet to wcześniej czy później pojawi się temat reklamy i promocji naszej firmy w internecie. 

Metod promocji w internecie jest kilka, ale oczywiście najważniejsze jest aby przynosiły zamierzony efekt w postaci zwiększonej sprzedaży, a co za tym idzie większych zysków dla firmy i aby wydane środki na promocję zwróciły się.

FACEBOOK

Fanpage jest wizytówką firmy na Facebooku.  Na fanpage trafiają internauci, którzy potrzebują poznać aktualną ofertę firmy, uzyskać szybką odpowiedź czy napisać recenzję. Szybka reakcja administratora profilu oraz spójny przekaz to podstawa efektywnej komunikacji w tym kanale, dlatego warto powierzyć te działania profesjonalistom.

Wykorzystując natomiast siłę kampanii reklamowych na Facebooku z powodzeniem można znaleźć właściwych odbiorców, zwiększyć sprzedaż i rozwinąć swoją firmę.

GOOGLE

Kampanie reklamowe Google AdWords pozwalają na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach internetowych współpracujących.

"Odpowiednie przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej AdWords nie jest wcale takie proste, jakby się mogło wydawać, więc aby przynosiło zamierzony efekt powinno się polegać na doświadczeniu profesjonalisty." - mówi specjalista z agencji Quality Media zajmującej się kampaniami Google Adwords i reklamami na Facebooku.

COPYWRITING

Copywriting to kolejna forma promocji firmy w internecie. Jest to między innymi tworzenie tekstów reklamowych w formie artykułu prasowego. Tekst taki opisuje firmę lub konkretną usługę danej firmy