20
Pt, Lip

Na temat owoców krąży wiele sprzecznych opinii. Jedni mówią, że ze względu na zawartość cukrów są „złe”, inni, że można je jeść bez ograniczeń. I jak zwykle w takich przypadkach, prawda leży gdzieś pośrodku. A co z owocami na diecie odchudzającej? Jeść czy nie jeść? A jeśli tak, to ile? Oczywiście – jeść, ale w rozsądnych ilościach i nie wszystkie. Jakie jeść? Dziś przedstawiamy owoce sezonowe, które pomogą Ci zachować dobre samopoczucie na diecie.

Współczesny trend opiewający w zdrową żywność zyskuje coraz większą popularność nie tylko w krajach zachodnich, ale również w Polsce. Sklepy oferujące alternatywne substytuty produktów żywnościowych zyskują całe rzesze klientów. Nie bez znaczenia jest tutaj także rola dietetyków. Przyczyniają się oni do wzrostu świadomości ludzi i popularyzują zdrowy tryb odżywiania. Zachęcają do odważnych zmian w codziennym menu, argumentując to przede wszystkim lepszą kondycją zdrowotną i poprawą jakości samopoczucia. Rola alternatywnej żywności rośnie, a doskonałym przykładem produktu łączącego w sobie ważne właściwości odżywcze i niebanalne zastosowania kulinarne są płatki jaglane.

Gluten znajduje się w niektórych zbożach. Obecny jest przede wszystkim w pszenicy, jęczmieniu i życie. To mocno uczulające białko, które nie posiada większych wartości odżywczych.

Wypijasz co najmniej 2 l wody dziennie? Nie? W takim razie sprawdź, dlaczego warto zwiększyć ilość spożywanej wody.

Więcej artykułów…