Rzeszów

Już w weekend 28 i 29 lipca Przystanek Smaku zawita do Rzeszowa. Na Bulwarach nad Wisłokiem na głodnych wrażeń, będzie czekać 20 food trucków ze znakomitym street foodem oraz kultowa akcja Wyzwanie Smaku Pepsi. Atmosferę podczas eventu podkręci vlogerka GlamPaula. Zapraszamy w sobotę w godz. 12-22 oraz w niedzielę w godz. 12-20.

 

Każde lato ma swój niepowtarzalny smak, który na długo pozostaje w pamięci. Wspólnie z Wyzwaniem Smaku Pepsi odwiedzimy aż 8 polskich miast, by udowodnić, że to prawda. 28 i 29 lipca podbijemy Rzeszów. Zachęcamy mieszkańców do wspólnej zabawy. I życzymy wszystkim smacznego, bo tym razem towarzyszyć nam będzie 20 przepysznych food trucków z całej Polski” – gorąco zaprasza Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi.

Wyjątkowe atrakcje na Przystanku Smaku

Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku. Tym razem organizatorzy postanowili odwiedzić aż 8 miast. W Rzeszowie w specjalnie przygotowanej strefie z fanami spotka się GlamPaula, która zachęci wszystkich do podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi i wraz z nimi stworzy unikalne zestawy na lato.

Ale to nie wszystko, bowiem całej zabawie będzie towarzyszyć niezwykła wyżerka, którą zaserwuje 20 food trucków. Nie zabraknie klasyków street foodu oraz dań z najodleglejszych zakątków świata.

W te wakacje, po Sosnowcu, Warszawie i Rzeszowie, Przystanek Smaku wraz z Wyzwaniem Smaku Pepsi zawita jeszcze do następujących miast: Olsztyn (04-05.08.2018), Toruń (11-12.08.2018), Gorzów Wlkp. (18-19.08.2018), Białystok (25-26.08.2018) oraz Słupsk (01-02.09.2018).

Zasmakuj historii Wyzwania Smaku Pepsi

Kultowa akcja Wyzwanie Smaku Pepsi miała swój początek ponad 40 lat temu w Ameryce i od tamtej pory odbywa się w różnych zakątkach świata. To świetna zabawa, która zapewnia dużą dawkę pozytywnych emocji i zaskoczenie! Każdy uczestnik ma okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który mu bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Wyzwanie Smaku można podjąć także z Pepsi bez kalorii i innym bezcukrowym napojem typu cola. Każda osoba, która weźmie udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi w nagrodę otrzyma modny gadżet idealny na wakacyjny czas.


Ponadczasowy smak łączy pokolenia

Legendarny, orzeźwiający smak Pepsi jest wybierany na całym świecie od lat, łącząc pokolenia. W latach 90-tych związani z Pepsi byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage.

Jak być na bieżąco? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com