Czy wiesz, że...

Jeśli posiadasz firmę i chcesz zaistnieć w szerszej świadomości odbiorców, koniecznie zadbaj o obecność swojej marki w sieci. Nie wystarczy, że założysz stronę internetową i fanpage na Facebooku. Ważne, żeby Twoja firma dotarła na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania i była obecna w miejscach, które zapewnią jej najskuteczniejszą promocję. Żeby wypromować konkretną markę, konieczne jest wsparcie swoich działań przemyślanym marketingiem internetowym. Poniższy artykuł podpowie Ci, które działania warto wdrożyć w pierwszej kolejności.

Cztery komplementarne obszary działań

Żeby porządnie wypromować swoją firmę, potrzebujesz wielopłaszczyznowej strategii marketingowej. Przedstawiamy cztery komplementarne obszary działań, bez których trudno jest doczekać się pożądanych efektów i które postrzega się jako najważniejsze dla osiągnięcia wymiernych zysków. Skuteczną promocję marki w sieci umożliwiają:

1. Reklamy Google

Najbardziej tradycyjna, a jednocześnie najmniej niezbędna ze wszystkich popularnych metod promocji w sieci. Platforma Google AdWords pozwala dotrzeć przedsiębiorcom do konkretnych, sprecyzowanych grup docelowych. Możesz postawić na zwykłe linki sponsorowane, uruchomić kampanię remarketingową (która ma za zadanie aktywizować naszych byłych gości) albo zdecydować się na specjalną usługę Google Zakupy.

2. Content marketing

Chyba najbardziej wywyższana spośród wszystkich strategii e-marketingowych. Content marketing opiera się na dostarczaniu odbiorcom unikalnych, ciekawych i wartościowych treści. Zgodnie z hasłem „content is the king”, użytkownik tym chętniej przekona się do zakupu, im skuteczniej przekonamy go do siebie przydatnymi, cennymi tekstami, wizualizacjami, poradnikami i infografikami. Wartościowa treść pomaga zbudować pozytywny wizerunek marki jako eksperta niedoścignionego w swojej dziedzinie. Poza tym merytoryczny content stanowi podstawę dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania Google, a więc jest doskonałym narzędziem do pozycjonowania strony. Publikuj rzetelne, oryginalne artykuły na swoim firmowym blogu, a z pewnością zauważysz znaczącą poprawę w swojej relacji z konsumentami!

3. SEO

SEO – z ang. search engine optimization – to po prostu odpowiednia optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek internetowych oraz link building. Optymalizacja treści i kodu strony skutecznie wspomaga pozycjonowanie, a więc lepszą widoczność w sieci. Można podjąć się tego zadania samodzielnie, ale bezpieczniejszym wyjściem jest oddanie losów firmy w ręce doświadczonych specjalistów SEO. Pozycjonowanie ma na celu umieszczenie strony na jak najlepszej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwania. Obejmuje ono działania on-site i off-site, a więc wewnętrzne i zewnętrzne zabiegi. Odpowiednio przeprowadzony proces optymalizacji pomoże poprawić widoczność strony przez użytkowników i roboty Google. SEO jest też bezpośrednio powiązane z link buildingiem, czyli z generowaniem bazy cennych i zaufanych linków przychodzących.

4. Social media

Ostatnim obszarem działań, które wyjątkowo skutecznie wspierają interakcję z klientem, są media społecznościowe. Trudno o lepsze miejsce do publikacji ciekawych treści, informacji o ofercie oraz o ewentualnych promocjach. Im bardziej interesujący i angażujący content, tym lepiej. Wzrost liczby polubień, komentarzy i udostępnień podnosi świadomość marki i przekłada się na większe zyski ze sprzedaży. Media, w których powinien zaistnieć Twój firmowy profil, to przede wszystkim Facebook, Instagram, Google+, Pinterest, Twitter, YouTube i Snapchat.

Zastosuj się do powyższych wskazówek i skorzystaj z pomocy wykwalifikowanych specjalistów – nieumiejętnie przeprowadzone działania mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Profesjonalna pomoc sprawi, że zbudujesz popularność marki i doczekasz się lepszej widoczności w sieci. Czy nie na tym polega dziś sukces nowoczesnego, ambitnego przedsiębiorcy?

Jeśli jesteś zainteresowany zwiększaniem widoczności w internecie przejdź na: https://fusionmarketing.pl/pozycjonowanie/oferta.html i dowiedz się więcej.