19
Pt, Kwi

Z życia wzięte

Ekspres w pracy jest częstym widokiem w wielu biurach. Z tego względu warto wziąć pod uwagę jego zakup. Podniesie to komfort pracy, a także będzie chwilą oddechu i dodania sobie energii na resztę dnia. Czy warto zatem posiadać ekspres w biurze? W poniższym artykule przedstawimy zalety korzystania z tego urządzenia oraz podpowiemy, czy sprawdzi się w pracy.

Powody, dla których warto mieć ekspres w biurze

Wiele mówi się o tym, że kawa z ekspresu smakuje zdecydowanie lepiej niż parzona tradycyjnie. Uzyskujemy wówczas aromatyczny zapach, a smak samego kawowego napoju jest na najwyższym smakowym poziomie. W dodatku możemy wybrać wiele rodzajów kawy, jeśli tylko ekspres posiada taką funkcję. Nie muszą zatem pracownicy oraz odwiedzający wybierać tylko i wyłącznie jeden jej rodzaj. Z pewnością przygotowanie kawy w ekspresie jest również szybsze, a obsługa urządzenia to bardzo prosta czynność. Niekiedy jednocześnie możesz przygotować dwie kawy, co ułatwi wszystkim oczekiwanie. Dużą zaletą ekspresu do kawy w biurze to możliwość w kilka chwil przyrządzenia aromatycznego napoju.

Na co zwrócić uwagę?

Mamy kilka kwestii, którym należy się przyjrzeć, decydując się na ekspres do biura. Przede wszystkim warto wybrać urządzenie, które przyrządzi wiele rodzajów kawy. Dlaczego jest to ważne? Z pewnością duża część pracowników, jak i odwiedzających pije różne napoje. Nie wszystkie ekspresy dostosowane są pod dany gatunek kawy. Obowiązkowo wręcz musimy przyjrzeć się mocy oraz ciśnieniu ekspresu. Do przyrządzenia klasycznego espresso potrzeba 9 barów, a w przypadku innych napojów są to już zdecydowanie wyższe wartości. Bez odpowiedniej mocy wraz z ciśnieniem nie uda się przygotować kawy, o jakiej myślimy. W dodatku warto zwrócić uwagę na design urządzenia oraz rozmiar. To także wiele dodatkowych funkcji, bez których niekiedy nie można się nie obejść, np. system spieniania mleka, czy dysza spieniająca.

Jaki ekspres sprawdzi się w biurze?

To, jaki ekspres będzie odpowiedni do naszego biura tyczy się wielu czynników. Najpierw należy sprawdzić, ile osób na co dzień skorzysta z urządzenia. Chodzi tutaj, aby określić wydajność ekspresu. W przypadku małej kadry pracowniczej, która nie zawsze pije kawy, wybiera się ekspres na kapsułki. Idealnie sprawdzi się w mniejszych biurach bez wysokich wymagań odnośnie kawy. Z kolei wśród nieco większych firm, stawia się zazwyczaj na ekspresy ciśnieniowe. Cechuje je nie tylko ciekawy design, ale również szereg funkcji. Są to urządzenia o dużej mocy oraz ciśnieniu. Posiadają również systemy spieniania mleka, podwójne dozowniki, czy dotykowy ekran. Wszystkie te parametry pozwolą przyrządzić smaczną kawę w szybki i łatwy sposób. Ekspresy do biura ŚwiatEkspresów to urządzenia niezwykle funkcjonalne. Przydają się w niejednym biurze i są wręcz obowiązkowym elementem w pracy.

Źródło zdjęcia: freepik.com