Czy wiesz, że...

Roll-upy, zwane również stojakami reklamowymi są coraz bardziej doceniane. Taka forma reklamy i promocji sprawdza się na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń, ponadto roll-upy są bezproblemowe w montażu oraz demontażu i bardzo dobrze się prezentują. Co jeszcze warto wiedzieć na ten temat? Zapraszamy do lektury!

Rodzaje rollupów

Drukarnie proponują roll-upy różnego typu i w szerokim przedziale cenowym. Na jakie kwestie warto zwrócić uwagę podczas wyboru, modelu, który najlepiej sprawdzi się w naszym przypadku?

I. Rodzaj kasety ‒ rodzaj kasety to bardzo istotny parametr każdego roll-upa. Do najbardziej standardowych typów kaset należą kasety basic, standard i exclusive.

  • Kasety basic ‒ są najtańsze, najmniej stabilne i bardzo lekkie, sprawdzają się głównie w pomieszczeniach.
  • Kasety standard ‒ wykonane są z aluminium, są nieco bardziej masywne i cięższe niż kasety basic.
  • Kasety exclusive – to kasety najbardziej masywne i najcięższe. Sprawdzają się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

II. Rodzaj zadruku ‒ wyróżniamy roll-upy z zadrukiem jedno- lub dwustronnym.

  • Zadruk jednostronny ‒ jak już sama nazwa wskazuje nadruk umieszczany jest po jednej stronie roll-upa. Takie modele są dobrym rozwiązaniem, gdy chcemy ustawić naszą reklamę pod ścianą.
  • Zadruk dwustronny ‒ grafiki umieszczane są po obu stronach roll-upa. W zależności od preferencji po obu stronach może znajdować się mogą takie same lub różne nadruki.

III. Dobrze też sprawdzić czy do roll-upa dołączana jest specjalna torba, wtedy bez problemu będziemy mogli przenosić naszą reklamę w różne miejsca.

IV. Typ podłoża ‒ bardzo istotną kwestią jest również rodzaj podłoza, na którym wydrukowany jest nasz roll-up, im grubszy i porządniejszy materiał, tym nasz roll-up będzie trwalszy ‒ podpowiemy, że dużą popularnością cieszy się blockout 440 g.

Rollup- zastosowanie

Jak już wspomnieliśmy, roll-upy sprawdzają się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Są doskonałą formą promocji firmy podczas targów, eventów, konferencji, spotkań biznesowych, festynów, akcji promocyjnych i innych. Roll-upy, w zależności od branży mogą być ustawione na przykład w hotelach, szkołach, sklepach, halach sportowych i w wielu innych miejscach.

Copy General ‒  rollupy wysokiej jakości

Pamiętajmy jednak, że roll-up, roll-upowi nie równiy i dla bezpieczeństwa zlecimy jego wykonania firmie, która działa w branży od lat i cieszy się zaufaniem klientów. Wszystkim zainteresowanym podpowiadamy, że realizacje drukarni internetowej Copy General robią duże wrażenie. Copy General proponuje roll-upy w wielu wielkościach, w kasetach typu basic, regular, exclusive na podłożach blockout 440 g lub na folii poliestrowej.

Podsumowanie

Roll-up to bardzo dobry sposób, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i budować jej pozytywny wizerunek. Na taką formę reklamy decydują się firmy o różnym profilu działalności. Przed zamówieniem roll-upa warto zwrócić uwagę na typ kasety, rodzaj podłoża i typ zadruku. Powodzenia!