Czy wiesz, że...

Obecny rynek jest przepełniony wszelkiego rodzaju reklamami. Można pokusić się o stwierdzenie, że świat jest złożony z reklam, które bombardują nasz wzrok. Jest ich tak dużo, że często już nie zwracamy na nie uwagi. Idąc na spacer, czy jadąc samochodem, nie dziwi cię kolejny billboard, choćby był najpiękniejszy. Wbrew pozorom to normalne. Żeby wyróżnić się na rynku, powinieneś postawić przede wszystkim na oryginalność i wyjątkowość Twojej reklamy.

Czy reklamy świetlne są nowoczesnym sposobem na prezentację swojej firmy? – rozmowa z producentem reklam świetlnych 

Reklamy świetlne istnieją od bardzo dawna. Z pewnością nie jest to nowoczesny sposób na prezentacje swojej firmy, ale ciekawy, często praktyczny i przyciągający wzrok. Wystarczy odpowiedni pomysł, który powinien uwzględniać lokalizacje firmy, elewacje, na której ma być wykonana reklama i w końcu estetykę. Dlatego każdy dobry producent reklam świetlnych powinien mieć na uwadze, że tego typu reklama reklama musi współgrać z otoczeniem. 

Ważne jest, aby wszystkie te elementy ze sobą współgrały. Wtedy można wykonać naprawdę dobrą reklamę, która będzie przyciągała wzrok każdej osoby. A wtedy reklama będzie efektowna i wcale nie musi być krzykliwa. Dobra reklama opiera się na jakości, ponadczasowym designie, dobry pomyśle współgrającym z krajobrazem.

producent reklam swietlnych graffico2

Producent reklam świetlnych Graffico zawsze dba o jakość 

Reklama świetlna powinna pasować do otoczenia. Tylko jak to zrobić?

Zadanie nie jest łatwe. Najprościej cały pomysł oddać w ręce producenta reklam świetlnych, który z pewnością doradzi i pomoże w wyborze reklamy. Wrażliwi na estetykę graficy zadbają o to, aby projekt pasował do wszystkich wymienionych wcześniej elementów. Jeśli jednak ktoś ma swój pomysł na realizację, warto skonsultować go ze specjalistą lub poprosić zaprzyjaźnionego producenta reklam świetlnych o poradę. Często z jakichś konsultacji rodzi się zupełnie inny pomysł, który chwyta za serce obie strony. Nie bez powodu mówi się – co dwie głowy to nie jedna, zwłaszcza w naszej branży to dosyć ważne. 

Przy reklamach świetlnych warto zwrócić uwagę na sposób oświetlenia, ponieważ jest to najważniejszy element tej reklamy, a powinien służyć na długie lata. Klienci często wybierają oświetlenie ledowe, ponieważ jest ono korzystne cenowo i trwałe. Kolor ledów powinien pasować estetyką do całej koncepcji reklamy, ale też uwzględniać IP i ich żywotność oraz parametry techniczne. 

Jak wygląda idealna reklama świetlna?

Idealna reklama świetlna to taka, na którą chcemy patrzeć. Która swoim wyglądem nas w jakiś sposób zaciekawia. I taka, która współgra z całym swoim otoczeniem. Przykładowo, na elewacjach wykonanych z czerwonej cegły lub na zabytkowych budynkach często umieszcza się reklamy świetlne w efekcie Black&White. Ten efekt pozwala na  monochromatyczną ekspozycję reklamy w czarnym kolorze dniem, natomiast nocą reklama świeci na biało. Takie rozwiązanie jest nienachalne i  eleganckie. Jeśli mamy możliwość i chęć, by podkreślić walory estetyczne naszej zabytkowej elewacji, to jest to świetne rozwiązanie. Z pewnością, gdy reklama będzie oświecać nocą ulice, każdy przechodzień  i przejezdny zwróci na nią uwagę.

Czy po tylu latach doświadczenia, jako producent reklam świetlnych, wciąż są reklamy, które zaskakują?

Jak najbardziej! Wiele naszych realizacji pozostaje cały czas w mojej pamięci. Niektóre ze względu właśnie na niezwykle estetyczne i ładne reklamy świetlne, a niektóre ze względu na dobrą współpracę. Dlatego też lubię swoją pracę i lubię to, co robię – Mówił Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy Graffico, która jest producentem reklam świetlnych.