Turystyka

O serwisie TripAdvisor słyszał chyba każdy, kto choć trochę interesuje się podróżami. Portal ten cieszy się dużym uznaniem wśród wielu turystów. TripAdvisor  pozwala swoim odbiorcom zapoznać się z tysiącami opinii innych użytkowników, na podstawie których mogą stwierdzić, czy konkretne miejsce jest warte zainteresowania. Sprawdź, jak poznać się z jak najlepszej strony.

TripAdvisor – garść przydatnych informacji

TripAdvisor to internetowa platforma, na której zbierane są opinie o wszelkich przedsiębiorstwach turystycznych, czyli na przykład o hotelach i pensjonatach oraz restauracjach, a nawet o innych firmach, które związane są z podróżowaniem. W serwisie tym znajdziesz niecałe dwa miliony ocen i opinii, wystawionych przez innych podróżników. TripAdvisor liczy sobie już ponad milion użytkowników, a ich liczba cały czas rośnie.

Dodawanie własnego biznesu na portalu wcale nie jest trudne. W stopce serwisu znaleźć można button „właściciele”. Następnie przechodzi się do zakładki, w której możesz dodać obiekt do bazy. Teraz czas  na dodanie obiektu w zakładce: „dodaj swoją firmę do serwisu TripAdvisor”. Strona poprosi Cię o podanie odpowiednich danych. Zaznacz dodatkowe informacje i udogodnienia – minimalną długość pobytu, informację o sprzątaniu i jego częstotliwości, o recepcji itd. Możesz dodać również takie korzyści jak dostęp do basenu, SPA czy bezpłatne śniadanie.

Wizytówka obiektu w serwisie TripAdvisor

Wizytówka, którą możesz stworzyć w serwisie TripAdvisor jest wizualnie bardzo prosta i intuicyjna. Znajdują się w niej: wyszukiwarka wraz z wyborem terminu, zdjęcia podzielone na różne kategorie, najlepsze oferty oferowane przez pośredniczące portale. Potencjalny klient zobaczyć może również średnią ocen, mapę i informacje na temat hotelu czy pensjonatu.

Widnieje również zakładka z recenzjami, gdzie inni turyści zamieszczają swoje opinie na temat docelowego miejsca. Dzięki ocenom innych łatwiej podjąć decyzję o tym, czy skorzystać z oferty danego obiektu. Jeżeli jesteś właścicielem powinieneś zadbać o to, by goście wyrazili chociaż w kilku słowach, co sądzą o pobycie czy kolacji w Twoim miejscu. Im więcej pozytywnych akcentów, tym większa szansa, że przyciągniesz nowych gości. Skorzystaj z pomocy profesjonalnej firmy (znajdziesz ją tutaj: https://opinie.pro/), która zadba o to, by opinie skutecznie przyciągały nowych klientów. Dzięki takiemu rozwiązaniu potencjalni klienci zauważą Cię szybciej. Podobnie działają opinie w wizytówce Google. Jeżeli chcesz mieć ich więcej postaw na działania doświadczonej firmy, takiej jak Opinie.pro (https://opinie.pro/produkt/opinie-google/).

Posiadanie wizytówki na TripAdvisor to dobre rozwiązanie, jeśli zależy Ci na popularności Twojego hotelu. Serwis ten jest bardzo popularny, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia ilości gości w proponowanym przez Ciebie miejscu. Pamiętaj, że im bardziej widoczny będziesz w sieci, tym będziesz bardziej widoczny w branży.