Czy wiesz, że...

Strona internetowa dla firmy powinna być przede wszystkim nowoczesna, intuicyjna w obsłudze i widoczna dla potencjalnych klientów. Cele te można zrealizować, wdrażając przemyślany UX i profesjonalne działania SEO. Co to oznacza w praktyce? Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy tworzeniu firmowej strony www?

Intuicyjny UX, czyli User Experience

UX oznacza doświadczenie użytkownika i ma kluczowe znaczenie w kontekście projektowania stron internetowych – szczególnie w przypadku firmowych witryn. W końcu to właśnie dla internautów powstaje strona www. Należy zatem dołożyć wszelkich starań, aby ich doświadczenia z witryną były jak najlepsze.

Projektowanie User Experience polega między innymi na stworzeniu przejrzystej i spójnej nawigacji w obrębie strony internetowej. Przykłady realizacji witryn uwzględniających UX znajdziesz na stronie https://perbis.pl/. To doświadczona firma z Dębicy, której specjalnością są sklepy internetowe, firmowe strony www i dedykowane programy.

Efekty projektowania UX

Strona dopasowana do UX pozwala użytkownikom bezproblemowo odnaleźć ofertę firmy i informacje kontaktowe. Oczywiście dotyczy to również innych kluczowych danych – takich, które umożliwiają odbiorcy złożenie zamówienia lub wypełnienie formularza kontaktowego.

Innym efektem projektowania User Experience jest dopasowanie treści na stronie do smartfonów, aby wszystko wyświetlało się poprawnie na urządzeniach mobilnych. W końcu to z poziomu telefonów komórkowych odbywa się prawie 90% sprzedaży w Internecie.

stronawwwdlafirmy

SEO, czyli strona widoczna w Google

Celem SEO (Search Engine Optimization) jest dostosowanie strony www do wyszukiwarki internetowej. Nietrudno się domyślić, że obecnie Google stanowi najważniejsze źródło nowych klientów i właśnie tam zaczynają się wszelkie działania marketingowe online.

Optymalizacja strony na potrzeby wyszukiwarki oznacza między innymi:

  • właściwe wykorzystanie słów kluczowych,

  • odpowiednie linkowanie wewnętrzne,

  • tworzenie atrakcyjnych treści,

  • poprawę wydajności strony www.

Strona internetowa dla firmy powinna bazować na profesjonalnej strategii SEO. Poszczególne sekcje witryny muszą korespondować z frazami charakterystycznymi dla Twojego biznesu i zawierać starannie zaplanowane treści. Dlatego zwróć szczególną uwagę na analizę słów kluczowych i plan content marketingowy. Dzięki temu strona będzie widoczna w Google, a klienci będą mogli zapoznać się z Twoją ofertą.