Czy wiesz, że...

Podstawowym założeniem oraz celem reklamy jest możliwość dotarcia z informacją o produktach, artykułach czy usługach do maksymalnej liczby osób. Sposoby uzyskania tego celu zależą w znacznej mierze od rodzaju działalności danej formy, niemniej jednak coraz więcej różnego rodzaju i charakteru przedsiębiorstw korzysta z nowoczesnej formy reklamy polegającej na pomysłowym wykorzystaniu przestrzeni miejskiej.

 

Do szczególnie interesujących i wartych uwagi sposobów na wykorzystanie wyodrębnionych miejsc, do których ma dostęp znaczna liczba osób należą banery reklamowe oraz stojaki wolno stojące zainstalowane w określonym miejscu. Aczkolwiek tego rodzaju szeroko rozumiane artykuły reklamowe wydają się dobrym rozwiązaniem w przypadku sklepów czy punktów usługowych znajdujących się w bliskiej odległości od banerów czy stojaków, niemniej jednak ten sposób reklamy może być wykorzystany z powodzeniem przez duże przedsiębiorstwa czy firmy znajdujące się na obrzeżach miast.

Banery reklamowe na budynkach i ogrodzeniach

Specyfika tego rodzaju reklamy jest przede wszystkim jej statyczny charakter, a tym samym możliwość dotarcia do odbiorców stanowiących potencjalnie najlepszy target przebywający z różnych względów w miejscu zainstalowania baneru. Z tego też powodu istotnym elementem prawidłowego i efektywnego wykorzystania tego rodzaju reklamy jest określenie odpowiedniego pod kątem dotarcia do wybranej grupy odbiorców miejsca zainstalowania baneru.

Dobrym przykładem tego rodzaju działania jest instalacja baneru reklamującego usługi pielęgniarskie w okolicach wybranej placówki zdrowia, zaś strefy fitness w pobliżu ośrodka aktywności sportowej.

Reklama zewnętrzna Toruń – Oczy.com.pl – sprawdź oferty.

Stojaki wolno stojące i ich funkcja reklamowa

Podstawową zaletą tego rodzaju artykułów reklamowych jest przede wszystkim ich mobilność, a zatem możliwość wykorzystania stojaka w różnych, odpowiednio wyodrębnionych miejscach. Skorzystanie z tej formy reklamy w przestrzeni miejskiej pozwala przede wszystkim na dotarcia do wielu różnych grup odbiorców znajdujących się w rozmaitych punktach miasta. Tego rodzaju reklama ponadto jest idealnym rozwiązaniem w przypadku firmy prezentującej swe usługi na cyklicznie odbywających się targach tematycznych.